Wikipedia

Arama sonuçları

9 Mart 2015 Pazartesi

Nostalji: "1 Adet Kibrit Kutusu Büyüklüğünde Diyet"


Herkese selam, her ne kadar yazın geliyor olduğunu hissetmesek de, takvim itibariyle diyetlere, sporlara başlanmış olduğunu görüyorum son günlerde. 
Böyle bir kaç arkadaşın blogunda diyet yazıları görünce kendi kendime "geçen sene benim de yazmış olduğum diyetimsi bir post vardı, sahi ne yazmıştım ben" diyerek geçmişe döndüm ve her sene yılın bu zamanlarında çoğumuzun büründüğü o garip ruh haliyle yazmış olduğum postu bulup okudum az önce. 
Okuyunca ne güldüm kendime, anlatamam :) Hem güldüm hem de acıdım, ne yalan söyleyim. Her sene her sene aynı şeyler yahu, yazık bize yaa! 
Ben daha fazla konuşmayım, yazının linkini altta paylaşıyorum, o zamanlar benim hiç takipçim olmadığı için okumamış olabilirsiniz bu postu. Okuyun çok eğleneceksiniz. Karın kaslarınız bi gıdım da olsa güçlenecek valla bak! :) 
                                 Okumak için =>   1 Adet Kibrit Kutusu Büyüklüğünde Diyet


22 yorum:

  1. Kadınların derdi işte..
    Yıllar akıp gidiyor ama bu soruna kalıcı bir çözüm bulunamıyor.... :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya, kadın olmak çok zor :)

      Sil
  2. önce o posta gittim sırıtarak , koptum yaa nasıl destansı yazmışsın bravo :) ah yaa napcaz her sene her sene aynı telden çalıyoz , yok mu bunun yolu be yesek hiç kilo almasak *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah,isviçreli bilim adamı olsam bu dediğin şey üzerinde çalışırdım ama isviçre vatandaşı olcan da, okuyacan da bilim adamı olacan da... uzun iş, üşendim şimdi :)

      Sil
  3. Ne zaman diyete başlıyorum dediysem ertesi gün soluğu pizzacı da aldım :D Çok zor bu diyet işleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok zor; pizzalar, kekler, börekler bir tarafta dururken onlara uzaktan yutkunarak bakmak... ühühühü daha fazla konuşamayacağım :( :)))))

      Sil
  4. Her bahar aynı sancılar kaplıyor bizi :)
    Yeni yazılarını bekliyorum. Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. Her yıl aynı nakarat gibi bende de diyetler :) 2.oğluma anne sütünü yeni bıraktırdım.Her pazartesi sözde diyete başlayacağım :)) Ahh birde troid rahatsızlığım olmasa kilo da almayacağım aslında :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama sen annesin, en güzel en kutsal bahane bu. Bizimkiler tırıvırı :) Bi de galiba herkes diyet yapmayı değil de diyete başlamayı seviyor :)

      Sil
  6. nice blog, follow for follow?

    www.trendyytimes.blogspot.nl

    YanıtlaSil
  7. Evet, yaz birden geliverir valla Dilek Hanım... :) Ben de beklerim Kafa Dergi adlı blog'uma, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takipteyim ben zaten, belki alakan da yok ama adaşın olan dergiyi de alıyorum hem de :)

      Sil
  8. hihi, spor hareket filan olmadan naparsan yap olmayooo :) aletli pilates zamanı şimdi :)

    YanıtlaSil
  9. bi de ben sana bi şirinlik ödülü vercem heee :)

    YanıtlaSil
  10. son yazıma kibrit koydum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, pilates de yapıyorum ben aletsiz, dizi izlerken yapıyorum ama olsun :) bazen diziye kaptırıyorum kendimi karıştırıyorum falan ama daha heyecanlı oluyo :) yorumun sonunu bekleyemeden diğer taraftan senin bloguna baktım hehe, sen de çok şirinsin. Asıl ödüllük olan sensin yahu, nasıl yetişiyosun hepimize. Cansın sen...

      Sil
  11. son yazımda yine sen varsın kii :)

    YanıtlaSil
  12. Bloğunu yeni keşfettim canım başarılar dilerim bende bloğuma beklerim :)
    http://makyajligunler.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  13. yine yeniden bir mim yolladım sana :)))

    YanıtlaSil