Wikipedia

Arama sonuçları

21 Mart 2015 Cumartesi

Ne Güzel Şeyim Ben Yaşım Hep 34

Hahaha oldu mu bu başlık yaaa? Olmadı ama bugün kendime şarkılar söylemek, şiirler yazmak istiyorum. Ne bileyim işte, kendimi sevmek, şımartmak istiyorum. "Canım kendimim üzülme, sen hala çocuk gibisin" diyerek teselli etmek istiyorum.

Bir de fena halde yaşımı İstanbul'a bağlamak istiyorum. Sabahtan beri aklımda "Hımm bugün benim doğum günüm, 34 oldum, İstanbul'un plakası" gibi saçma bir benzetme var ve tam bağlayacağım mevzuyu, birden kaçıveriyor. Dur, dur bak, yine geliyor işte;

"34, güzel rakam. İstanbul'u hatırlatan herşey güzel değil midir zaten? Umarım bu yaşım, İstanbul kadar güzel olur benim için. Her ne kadar arada sızlansam da, şikayet etsem de benim için dünyanın en güzel şehridir kendisi."

Ayy ne bu böyle? Hiç samimi değil, daha geçen gün İstanbul'u yerin dibine sokmamış mıydın? Evet İstanbul'dan vazgeçemezsin biliyorum ama ne bileyim "Gezelim, Görelim" programını sunar gibi oldu sanki. Olmadı bu cümle olmadı? Biraz daha samimi olsun, bıcır bıcır olsun, doğum günüm olduğu için mutluluktan havalara uçuyormuşum gibi olsun. Tamam bi de şuna bak:

"Yaşım 34 oldu. İstanbul gibi olayım ben bu sene. Evet ya, çok istiyorum bunu. Hem başıma buyruk olayım hem de kimse vazgeçemesin benden. Şarkılar yapsınlar, şiirler yazsınlar bana. Haha, martılarım olsun bi sürü, simit atsınlar onlara. Boğazımdan vapurlar geçsin (!)"

Oldu canım, 3.köprüde geliyor, artık sırtın yere gelmez! Yok, bu da olmadı. Olmayacak da. Bağlayamayacağım ben. Güzel, aklı başında bir doğum günü yazısı çıkmayacak benden bugün.

Neyse iyice saçmaladım galiba. Zaten 34 olmuşum, gidip yatayım ben en iyisi. İnsan bi yaştan sonra böyle oluyor demek ki. Hayır aslında bu İstanbul fikri güzeldi bence ama bağlayamadım işte.

Üff, tamam ben gidiyorum. Tebrik ve kutlamalarınız için teşekkürler, teşekkürler...

Ama cidden İstanbul en güzel şehir değil mi? Tıpkı 34'ün en güzel yaş olması gibi... (Tamam, son kez denedim. İyi geceler!) :)

16 yorum:

  1. Nice yaşlara...seneye de İzmir...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha, evet ya, canım İzmir :) ama ben seneye 1 şiir düşünüyorum, şööyle yolu yarılamanın şerefine :)

      Sil
  2. Happy birthday!
    Have fun!!!
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/03/prom-dresses-with-promtimescouk.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo, dear Dimple Khadi, thank you so much.

      Sil
  3. Happy new roz :P Tamam, tamam vurmayın, yapmadım :) 34 de çokmuş yav :P

    Bir teorim vardır; 32-34 civarının, bir kadının en güzel yılları olduğuna dair uzaktan gözlemlediğim kadarıyla. Mavili-yeşilli, çikolata tadında yıllara... Umarım bugün duyacağınız güzel sözleri başka başka gün ve zamanlarda da duyarsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Berkay, o teori yıllardır var da, ben pek dikkate almayacağım, çünkü bunun 34'ten sonrası da var:)

      Sil
    2. Valla ben daha Gaziantep'li, Giresun'lu yıllarda olduğunu düşünüyordum açıkçası, öyle bir izlenim bırakmışsın. Hadi taş çatlasın Hakkari :)

      Sil
    3. e güzel toparladın bak :)))))

      Sil
  4. iyi ki doğdunuz... :) yeni keşfettim burayı tam doğum gününüz... ben de beklerim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama sen geçen de keşfetmiştin kafa dergi hımm? :)) teşekkür ederim...

      Sil
  5. Nice mutlu senelere İSTANBUL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, evet İstanbulum ben! :)

      Sil
  6. hah haaaaaaa oleeeeey bence sen hep çocuk kalacaksın ki. ciciş şey :) çok çok mutlu huzurlu ol hep he miii :)

    YanıtlaSil
  7. Heeeee!!!! :))) Teşekkür ederim canım benim. Sen de hep çocuk kalacaksın, yaşını bilmiyorum ama o ışığı gördüm sende :)

    YanıtlaSil
  8. İstanbul yaşa, başa, çok şeye tesellidir de aynı zamanda hem yaşlandırır hem üzer...Ne onsuz ne onunla :) Sitene katıldım canım, bana da gelirsen çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil